Tweeter button
Facebook button
Email button
Myspace button
Youtube button
duminică, 31 mai 2009

postheadericon Sniper - Around The World (feat. Memphis Bleek)

Clip nou semnat Sniper la piesa "Around The World" alaturi de Memphis Bleek.Piesa ce face parte de pe albumul The Scope's On You Volume 2.Bun si parerea mea...ma nene sincer mie mi se pare ca suna a manea:|..nu gasesc nimic interesant nici la piesa si nici la clip....L-am postat mai mult la caterinca...nu stiu daca voua va place insa mie una nu..doar m-am amuzat ...DOAR ATAT!


6 comments:

BBX spunea...

hahaha....penallll jur! mai rau ca manelisti nostri :)

dyio spunea...

eeee....nici chiar...:)...manelistii sunt mult mai varza :)!bine...spun asta pentru ca nu ii suport sub nici o forma!:D

alexxutzu spunea...

ce treaba are ca asculta manele? oricum nu prea mai sunt manele marfa in ultimul timp....de ce sa urasti un om pentru un gen muzical?? :-?

dyio spunea...

yo una nu am afirmat cum ca urasc oamenii care asculta acest gen....pur si simplu NU-MI PLAC MANELELE:)..doar atat...nu le suport...exact cum esti tu cu rock_ul hard!deci ma intelegi:)!

alexxutzu spunea...

am inteles altceva din ce ai zis mai sus...mai gresim si noi :P

dyio spunea...

e ok....sper ca te-am lamurit!:)