Tweeter button
Facebook button
Email button
Myspace button
Youtube button
duminică, 17 mai 2009

postheadericon Best HIP HOP





voteza si tu artistul/artistii preferat/preferati..
Anul acesta premiile Romanian Music Awards 2009 se desfasoara la Craiova!Printre cele 14 sectiuni nu putea sa lipseasca Best HIP HOP.
Iar pentru aceasta sectiune nominalizatii sunt:

BITZA ft. RAKU SI FAIBO X - Sufletul Orasului
PARAZITII - De ziua ta
PUYA - Undeva-n Balkani
SCANTEIE, BITZA SI CEDRY2K - Ne-am pierdut nemurirea

Votati !AICI!

Abia astept sa vad care va castiga..voi ce spune-ti?

4 comments:

MetaMorph spunea...

Puya castiga sigur. Dar eu votez pentru... lol, doar 4 piese?!
Atunci Sufletul Orasului, cred.

dyio spunea...

in ciuda faptului ca...sigur castiga puya...yo din respect pentru raku.."sufletul orasului"..cu toate ca nu prea sunt yo cu bitza....dar...

MetaMorph spunea...

E cam de cacat toata treaba asta. Am vazut ca si Viorica si Ionita din Clejani erau nominalizati la nu stiu ce categorie.

dyio spunea...

da...am vazut si yo..sunt nominalizati la
Best LIVE.Stii ce nu inteleg yo..cum a putut sa compare (probabil de dragul show_ului,altfel nu-mi explic)IRIS,MANDINGA,PARAZITII,SMILEY,VIORICA SI IONITA DIN CLEJANI!sunt stiluri total dar total diferite,mai ales ultimul...in fine..aiurea:-j..