Tweeter button
Facebook button
Email button
Myspace button
Youtube button
luni, 4 mai 2009

postheadericon Lil E - G-Shock



clipul asta l-am pus ca sa vedeti si voi ce mi-a tulburat dimineatza...sincer nu stiu cati ani are pustiul asta ..insa se vede foarte clar ca na' baiatul are bani,foarte multi bani(bineinteles nu facuti de el dar are)...isi permite...ce sa mai ...e smecher..!si acum ma gandesc...va dati seama cum ar fi sa scoate si un pustan de la noi un clip de genu?:))...caterink...atunci chiar ca as ramane:|...

9 comments:

MetaMorph spunea...

Am mai vazut din-astia. Asta e chiar bun pt varsta lui. N-am stat sa-i ascult versurile atent (nici nu cred ca vreau), dar are flow si nu sare de pe beat, deci e destul de ok. :)

dyio spunea...

mie mi se parca totusi caam micutz...:)..gen un pusti si cu lumea la picioare8-|..

dyio spunea...

gen un pusti ce crede k are lumea la picoare..*

MetaMorph spunea...

picioare* :P

Negrii astia incep de mici. Sunt unii care chiar te lasa masca. Am vazut un borac din-asta de 7-8 ani la un concert The Game. Omu' l-a vazut ca se tot agita acolo in public si pana la urma l-a urcat pe scena si l-a lasat sa cante o piesa de-a lui. L-a impresionat atat de mult incat i-a facut cadou lantul lui. :) Nu stiu daca mai gasesc clipul pe YouTube...

Pentru baiatu' asta e usor ca-l sponsorizeaza parintii totusi. Arata cam penibil clipul, dar iti dai seama ca tat-so si ma-sa i-au dat voie sa-si faca. :D

dyio spunea...

penibil putin spus...nush mi se pare foarte aiurea...dar ce sa-i faci...cam asa sta treaba in zilele noastre:)..

MetaMorph spunea...

ee, asa o sa aiba si el succes la fete. E repar acum. :D

dyio spunea...

nu-ti poti imagina cat urasc mentalitatea asta8-|..

MetaMorph spunea...

Ziceam si eu... habar n-ai cator fete le plac "jmecherii" astia de Ferentari. :P

dyio spunea...

:|..pfff!..naspa